Kalo nak,KLIK! Kalo xnak,KLIK JE..
HERBALIFE
BERMINAT MENCUBA HERBALIFE
Sila isi form di bawah >>>
Nama:
Email Anda:
NO H/P
Program Pilihan Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve skin
Jana pendapatan tambahan
Lokasi Anda

Tuesday, October 12, 2010

Sharing Is Caring !!!

Assalamualaikum...

Hari nii ada sesuatu yang MrSyuko nk kongsi bersama dgn korang semua.. iaitu satu produk MINUMAN KESIHATAN yg merupakan Jus BUAH2An yang terbukti keberkesanannya!!!! Pada mulanya, MrSyuko diperkenalkan dgn produk ini oleh sorang kawan sekolah,dia buat bisnes nii dan nak kongsi dgn MrSyuko...Kebetulan pulak masa tu bapa mentua MrSyuko tidak bape sihat di kampung..mengalami masalah jantung dan kencing manis... Setelah melihat produk nii dan mengetahui mengenai kelebihannya yg ada kena mengena dgn masalah kesihatn yg dihadapi oleh bapa mentua mrSyuko...

Khasiat Jus Monavie?
Jus Monavie sangat sesuai untuk pelbagai penyakit. Terbukti berkesan untuk penyakit2 berikut:


Kencing Manis/Darah Tinggi/Kolestrol Tinggi/Gout/Sakit Jantung/Kanser/Gastrik/Sakit Belakang/Masalah Urat Saraf/Sakit Sendi/Penyakit Kulit/Letih Lesu/Strok/Lumpuh/Resdung/Asthma/Buasir/Buah Pinggang/Jangkitan Faraj/Sembelit/Otot Kejang/Awet Muda

Apakah Jus MonaVie?
Jus MonaVie adalah gabungan 19 jenis buah-buahan berkahsiat yang terpilih. Jus ini adalah yang terbaik didunia untuk kesihatan dan sebagai makanan tambahan. Ia merupakan 100% campuran tulen buah-buahan yang dikisar keseluruhan termasuk kulit dan biji. Ia bukan sejenis ubat untuk merawat penyakit-penyakit tertentu tetapi kandungan vitamin serta khasiat yang terdapat pada jus ini memberi satu kesan penyembuhan yang luarbiasa. Setiap hari kita perlu makan 5 jenis buah tetapi berapa ramaikah antara kita yang berbuat demikian setiap hari? Jus monavie boleh membantu kita kerana ia terdiri daripada 19 jenis buah-buahan. Setiap jenis buah mempunyai vitamin dan khasiat yang berlainan.

So MrSyuko pun beli laa sebotol dr kawan tu.... ada 3 jenis katanya... yang pertama (1) tu

ini monavie original untuk melawan radikal bebas dan menjaga badan secara menyeluruh.. harga RM135
buah yg terkandung:
ACAI BERRY, ARONIA, ACEROLA, PURPLE GRAPE, PASSION FRUIT, CAMU CAMU, CUPUACU, BANANA, LYCHEE FRUIT, APPLE, KIWI, POMEGRANATE, PRUNE, WOLFBERRY, PEAR, BILBERRY, CRANBERRY, BLUEBERRY, WHITE GRAPE
..warna purple botolnya..harga rm135..

  1. Boleh digunakan oleh pelbagai lapisan umur.
  2. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi sertta phylonutrients untuk melawan penyakit serta menjamin kesihatan yang optimun.
  3. Sesuai untuk kanak-kanak bawah 12 tahun serta ibu mengandung.


.. yang kedua(2) pulak..

ini monavie pulse baik untuk kawalan kolestrol dan menjaga jantung.. harga RM145
Buah yg terkandung:
INGREDIENTS
AÇAI,GRAPE,PINEAPPLE,APPLE, POMEGRANATE,PRICKLY PEAR,ELDERBERRY,YUMBERRY,BILBERRY, BLUEBERRY,CHERRY,MAQUI,CRANBERRY, STRAWBERRY,ARONIA,ACEROLA,CUPUAÇU, JABUTICABA, CAMU CAMU
..warna merah botolnya.. yg nii rm145..
  1. Boleh digunakan oleh pelbagai lapisan umur.
  2. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi untuk melawan penyakit serta menjamin kesihatan yang optimun.
  3. Mengandungi sterols dari tumbuh-tumbuhan untuk mengurang dan mengawal kadar kolestrol yang tinggi dalam badan.
  4. Di formulasi khas dengan resveratrol dan omega 3 fatty acids untuk rawatan dan kesihatan jantung.
  5. Setiap 4 ounces daripada MonaVie Pulse bersamaan dengan 13 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran.
(ini mmg sesuai utk pak mentua MrSyuko)

..yg ketiga pulak(3)


ni monavie active baik untuk saraf saraf dan sendi sendi.. harga RM145
Buah yg terkandung:
AÇAI,APPLE,GRAPE,PEAR,ARONIA,PRUNE, KIWI,CRANBERRY,BLACK,CURRANT, BLUEBERRY,POMEGRANATE,WOLFBERRY,CAMU CAMU,MAQUI,ACEROLA,BANANA,CUPUAÇU
BILBERRY,JABUTICABA
..warna Hijau botolnya...RM 145..tp blom msk malaysia lg..
  1. Boleh digunakan oleh pelbagai lapisan umur.
  2. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi untuk melawan penyakit serta menjamin kesihatan yang optimun.
  3. Mengandungi tambahan glucosamine semulajadi dari tumbuh-tumbuhan untuk rawatan serta memperbaikki sendi-sendi, joint dan urat saraf.
  4. Mengandungi kolagen semulajadi dari tumbuh-tumbuhan untuk memperbaikki kulit.

.... tp yg pasti ketiga-tiga botol nii cantik..hehehhee

Setelah dilihat,jadi MrSyuko pun pilih laa yg Kedua(2) tu botol Merah(RM145)...balik raya aritu terus bg pak mentua cuba..dia makan pagi dan malam sebelum tido... sebelum tu katanya,dia tak bape larat jalan lama2...tp 2-3 ari amalkan mkn jus MONAVIE tu..Alhamdulillah ada rasa lapang di dada..dan kuat ckit..br MrSyuko perasan bagus jgk Jus ni yer..

Skrg niii MrSyuko dah join jd ahli dlm MONAVIE nii..dapat beli murah ckit.. Kalo kwn2 pun nk dptkan testemoni ke @ nk tau lebih lanjut tentang monavie nii bole laa roger MrSyuko... Produk yg baik apa salahnya dikongsi bersama... email je kpd mrbiz83@gmail.com.

Pernahkah kita makan setiap hari buah? jawab ikhlas ok.. seminggu dua kali? setiap hari? atau tak suka mana2 buah2 yg ada? Kita tau kebaikan buah yang Allah SWT cipta dengan pelbagai bentuk warna rasa yg ada khasiat masing.. btl tak...?
Sesungguhnya buah yang Amat Kaya dengan Anti Oksidan dan bertenaga berdasarkan saintis serata dunia.. Buah Acai Berry adalah jawapannya. Produk jus monavie terdiri daripada 19 jenis buah.. termasuk Acai Berry dan buah2nya sangat tinggi anti-oksidannya.. kesannya sgt ketara berdasarkan org yg telah menggunakannya.. tak dak sebarang bahan kimia, 100% adalah buah..
Sesiapa yg nk mencuba kepada sedara, kawan atau ibu bapa yg dah lama sakit.. pelbagai jenis sakit yg dihadapi.. kenapa kita tidak mahu mencuba kan..Jus ni juga sgt membantu melawan penyakit.. beli dan cuba Insyallah.. belum cuba belum tahu.. usaha ikhtiar di tangan kita..

"Belum Cuba Belum Tau, Dah cuba baru Tauu......."






0 comments: