Kalo nak,KLIK! Kalo xnak,KLIK JE..
HERBALIFE
BERMINAT MENCUBA HERBALIFE
Sila isi form di bawah >>>
Nama:
Email Anda:
NO H/P
Program Pilihan Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve skin
Jana pendapatan tambahan
Lokasi Anda

Sunday, February 20, 2011

Info Streamyx

Assalamualaikum..

Apa habaq kawan2 MrSyuko,terima kasih la sbb selalu dok melawat blog yang tidak lah seberapa ni..Untuk post terbaru kali ni,masih lagi berlegar tentang INTERNET... sbb apa?? sbb skrg nii MrSyuko agak aktif mempromosikan Streamyx & Unifi. Jadi kali nii,nak la kongsi ckit Info kpd kwn2 semua.... TM sbenarnya telah mmperkenalkan servis SMS utk memudahkan pelangganmendapatkan maklumat mengenai Streamyx seperti :-

  1. Streamyx service availability.
  2. Status of your Streamyx application.
  3. Activate your Streamyx account.

Tuesday, February 15, 2011

INFO UNIFI



"Pernah dengar bukan?

High speed broadband. Menggunakan kabel fiber optik. Lebih pantas dan tuntas berbanding Streamyx yang menggunakan kabel copper. Pekej UniFi ini merangkumi Internet, video (IPTV) dan telefon pada kelajuan 5Mbps, 10Mbps serta 20Mbps. Dan ia terbahagi kepada dua kategori, VIP dan Business.

Baik.

Berikut adalah soalan-soalan biasa tentang UniFi.

1. Perlukah bertukar daripada Streamyx ke UniFi?
Jika anda seperti kad Touch and Go, 'We live in a fast lane.'... jadi mungkin anda mahukan kelajuan luar biasa untuk Internet anda. Tetapi. Jika anda adalah pengguna biasa Internet (bukan hardcore), mungkin ini bukan keperluan anda. Mungkin sekadar kehendak sahaja.

Aku bertukar kepada UniFi ada asbabnya. Ini adalah kerana... tujuh orang pelayar tegar Internet dalam sebuah rumah pada satu masa akan membentuk duka nestapa. Ga... ga... ga.Tambahan pula, Internet di rumah aku memang sedang menggila. Jika satu video Youtube dibuka, mana-mana laman sesawang lain pasti tidak dapat dibuka. Mesej 'Page cannot be displayed' akan berlegar di udara terpapar di mana-mana sahaja dengan gembira. Memang sangat berduka dibuatnya.

2. Kalau berminat dengan UniFi, apa yang perlu dibuat?
Baiklah. Pertama sekali, sila layari laman sesawang UniFi. Lihat pada menu Services dan pilih Check availability in your area. Mohon semak untuk mengetahui kesesuaian UniFi di kawasan rumah anda. Sebab bukan semua tempat ada. Jika kawasan anda ada di dalam skop pemasangan UniFi, pilih pula pekej yang diminati.

Monday, February 14, 2011

S T R E A M Y X & C E L C O M P R O M O T I O N !



Maulidur Rasul 1431Hijrah!


*SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL*


*BERSAMA KITA MENJADIKAN RASULLAH SEBAGAI IDOLA DAN MENCONTOHI SIFAT2NYA*