Kalo nak,KLIK! Kalo xnak,KLIK JE..
HERBALIFE
BERMINAT MENCUBA HERBALIFE
Sila isi form di bawah >>>
Nama:
Email Anda:
NO H/P
Program Pilihan Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve skin
Jana pendapatan tambahan
Lokasi Anda

Wednesday, March 16, 2011

MAPEX 2011

As-Salam,

Apa Habaq semua??? MrSyuko ada Info bt semua..dan rasanya,mmg akan membuat anda bersemangat utk pergi..Memandang baru2 ini, Skim Rumah Pertamaku yang dimumkan oleh PM kita tempoh hari. Bagi mereka yg ada kelapangan hujung minggu nii, boleh la berjalan2 ke sana. 


:MAPEX 2011 :

Utk maklumat lebih lanjut,klik link bawah tu...


>>Info tambahan<< 
Apa kata suratkhabar :
KUALA LUMPUR 8 Mac – Skim Rumah Pertamaku, yang dilancarkan hari ini oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, menarik penyertaan lebih daripada 20 institusi kewangan, termasuk institusi kewangan Islam.
Najib berkata, skim itu yang merupakan inisiatif kerajaan dengan kerjasama Cagamas Bhd dan institusi kewangan, dilaksanakan bagi mengurangkan beban golongan muda yang menghadapi masalah kos sara hidup serta harga hartanah yang tinggi di lokasi-lokasi tertentu di Malaysia.
“Ini juga akan membantu golongan muda di Malaysia memiliki rumah pertama mereka dengan cepat,” kata Najib pada pelancaran Skim Rumah Pertamaku itu, di sini hari ini.
Melalui skim ini, individu, terutama golongan muda yang berpendapatan bulanan kurang daripada RM3,000, boleh mendapat pinjaman 100 peratus daripada institusi kewangan terpilih untuk membeli rumah berharga antara RM100,000 dan RM220,000, dengan tempoh pembayaran sehingga 30 tahun.
“Ini bermakna, kerajaan, melalui Cagamas akan menjamin bayaran pendahuluan atau wang deposit sebanyak 10 peratus kepada pembeli rumah tersebut,” kata Perdana Menteri.

BANK YG TERLIBAT :





MrSyuko pun rasanya akan berkunjung ke sana.Jadi jumpa disana!!!!! :)



2 comments:

Anonymous said...

bagus sangat la blog ni, banyak info, patut di hebohkan pada kawan sekalian

Anonymous said...

nice, post